Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

Opisy.

 to nie ściema, każda historia ma swój dylemat, ma swój początek i koniec jak poemat, nowy temat, kreci i nęci, a później umiera.


 - Eee ślicznotko. Dasz mi swój numer?
- Tak, chyba buta.



Różnica jest jedna: Ty pijesz i wtedy przypominasz sobie o mnie, a Ja piję żeby o Tobie zapomnieć.


Moje życie jest tak proste, jak moje kręcone włosy.


Kiedyś opowiem Ci o tym, co przeżyłam bez Ciebie, a co chciałam przeżyć z Tobą.


 Bądź wierny sobie i realizuj własny program na życie !


Chcesz wiedzieć co czuję? Czuję ogromną pustkę wieczorami, kiedy przypominam sobie nasze spacery. Samotność, kiedy płaczę z byle jakiego powodu. Złość, kiedy ktoś mówi o Tobie. Ból, kiedy opowiadają mi o Twojej nowej dziewczynie oraz smutek, kiedy widzę jak bardzo dobrze radzisz sobie beze mnie.


Za siedmioma górami, za siedmioma lasami,
za siedmioma rzekami mieszkała sobie pewna księżniczka .
- Kurwa ! Jak ja wszędzie mam daleko! -krzyknęła i rzuciła koroną o ziemię..  ; p



 Nowy plan.
Od dzisiaj ''wyjebane'' będzie hasłem przewodnim mojego życia.



pokaż mi granice, a ja ci pokażę jak je przekraczać'


Siedzi na parapecie ze szklanką Jacka Danielsa. Za oknem szaro. Na ulicy leżą kolorowe liście. Deszcz moczy dachy. Z kominów unosi się szary dym. Wszystko jest takie monotonne, czas płynie.. A jej serce ma ochotę krzyczeć.


Uzbrojona w cierpliwość, wiarę, nadzieję i miłość stanęłam do walki... o Ciebie.


Chciałabyś poznać cały mój życiorys . ? 
Sorry , nie dźwigniesz tego .











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz