Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

oczywiście.


Tańcz kiedy w rękach masz świat <33


codziennie, gdy wstaję rano, jestem przygotowana na kolejne rozczarowanie.

1.jpg
Indywidualistka z własnym spojrzeniem na świat , z zajebistym sposobem na życie , i wielkim uśmiechem na twarzy .


kupiona tanią miłością , karmiona złudzenia , oszukana przez własną głupotę .

2.png
Dopiero późną nocą przy szczelnie zasłoniętych oknach gryziemy z bólu ręce, umieramy z miłości.


Gdzieś między piciem a paleniem zabrakło Ci czasu na miłość.


Przepraszam ale mam hardcorową rozjebkę w głowie. daj mi spokój .


nie buduj suko szczęścia na czyimś nieszczęściu.
3.jpg

rozpierdoliłeś moje serce na 98756348782 części, wielkie dzięki.

tutaj wieczorem właśnie my najarani odlecimy.


Człowiek szuka miłości, bo w głębi serca wie, że tylko miłość może uczynić go szczęśliwym


Dwa osobne serca, karmione tą samą krwią przyjaźni.


umarłaby dla niego, a on by tego nie zauważył.
5.jpg

Bo rzeczy które kiedyś doprowadzały mnie do euforii, dziś nie mają dla mnie najmniejszego znaczenia.


straciłam rozum, gdy zaufałam twojej miłości.


jutro może nie istnieć, jeśli wszystko skończy się dziś.


rozpierdoliliśmy system tą miłością, kocie.
10.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz