Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

..

Zawsze kiedy znajde klucz do szczęścia jakiś debil musi wymienić zamki !
1.jpg


Takie oczy których nigdy nie zapomnisz ! :(
wczoraj byłam ubrana w dres, na nogach miałam najki, na głowie czapkę, szłam by się z Tobą spotkać. a Ty przy wszystkich powiedziałeś `sorry, ale nie mogę dłużej z Tobą być jesteś za mało kobieca`. dzisiaj jestem ubrana w spódniczkę, na nogach mam szpilki, włosy rozpuszczone, makijaż idę przez miasto .. wszyscy za mną patrzą, a Ty, wczoraj mnie zostawiłeś dziś mówisz wszystkim, że ta ślicznotka jest Twoja. ale nie, teraz ta ślicznotka za mało kobieca już nie jest Twoja.



Image and video hosting by TinyPic



On śpiewał jej "kocham patrzeć jak śpisz..." ona krzyknęła "wiedziałam kurwa że ktoś z szafy mi wychodzi"

3.png

chciałabym urodzić się od nowa, tylko po to, by Cię uwieść i zostawić. chcę byś się poczuł jak szmata.
10.png

całowali się bezwstydnie siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy. widzieli ich wszyscy - oni tylko siebie.

nienawidzę tęsknić za kimś, kogo nawet nie obchodzę.


Image and video hosting by TinyPic
eśli tak ma wyglądać moje życie, to nie chce żyć :(



Wiesz jak się teraz czuje ?! mam ochotę rzucać wszystkim co mi wpadnie do rąk a łzy płyną w nie kontrolowany sposób.


Image and video hosting by TinyPic



Usiadła na ziemi i zaczeła zastanawiać się kim dla niego jest.


Słodka choroba nosząca twoje imie. ♥
Wiem że nawet po długim czasie wcale nie będziesz mi tak obojętny jak każdemu się wydaje, wiem że widząc Cię emocje wrócą, wiem że kiedy na dole ekranu pojawi się wiadomość z twoim imieniem, ciśnienie ewidentnie mi podskoczy!
3.jpg

- Popatrz na mnie.
- Po co ?!
- Może zrozumiesz jak wygladaja ludzie których ranisz !


- Czy masz alergię?
- Tak, na idiotów ♥


Image and video hosting by TinyPic



Ból w sercu ciche łzy złe wspomnienia... no... i TY !

Lubie siadać na trawie i obserwować świat mrówek. Dopóki mnie jakaś cholera w tyłek nie ugryzie... ;P


Image and video hosting by TinyPic


Zaraz zaleje nas czekolada i ... puuf wszyscy staniemy sie czokapikami ! ;D

Ja się tak nie bawię... biorę zabawki i idę do domu

9.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz