Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

Fuck..you.

` Gdyby nie papierosy, kawa i alkohol przestałabym istnieć po Twoim odejściu.
` Tracisz mnie. Centymetr po centymetrze.
` Nie znoszę go tracić, nie znoszę słuchać, że zasługuję na lepszego, bo ja nie chcę lepszego.
` Ograniczyło mi się pole widzenia. Każdy mój cholerny oddech, skupia się na Nim.

 
2.jpg
i pomyśleć , że poczułam coś do faceta , którego szacunek do mnie mieści się w łyżeczce od herbaty , mimowolnie go pokochałam , gdyby mój rozum , miał w tym jakikolwiek udział to uwierz , że bym Cię znienawidziła!

każda z nas jest jak księżniczka z bajki . po prostu niektórych bajek nie opowiada się dzieciom na dobranoc .
3.png
    sąd rejonowy po rozpoznaniu sprawy X uznaje go winnego za rozkochanie    pokrzywdzonej i skazuje go na dożywotnie oddanie serca w jej ręcę oraz odwzajemnienie jej uczuć. dziekuje za uwagę.
 

Pewnej nocy księżyc, widząc jej samotność, zapytał:- Nie męczy Cię to czekanie?
- Trochę. Ale nie mogę się poddać..



Nowy rozdział w życiu. Herbatę też kupię nową.
5.jpg
Ręce chorobliwie szukają zajęcia. Teraz, gdy nikt ich już nie dotyka, chcą tylko czuć się potrzebne.

Oddycham ostatnimi dniami beztroskiej sielanki.


Chłopaki w nocy myślą, o tym jak twoje oczy błyszczą.

Trzymam za Ciebie kciuki, może wreszcie zmądrzejesz.

gdzieś między piciem, a paleniem zabrakło ci czasu na mnie ..

Gdyby nie papierosy pewnie bym zwariowała. Gdyby nie Ty pewnie bym nie paliła.
7.jpg
Nie potrafisz znów zatrzymać mnie..


masz tak jak ja, w tylu miejscach poklejone serce.

Czując twój oddech na ustach kompletnie nie wiem gdzie jestem .
 
- mój penis jest jak ninja! - to, że go nie widać nie znaczy od razu, że ninja. Xdd
 
Kilka literek imienia tak bardzo zmieniły jej światopogląd .
 
Nie lansuj się bejbe ! Mną nigdy nie będziesz ! Bo brak skromności to cecha zajebistości!

 


' a nie daj Bóg, kiedyś jeszcze Cię pokocham <3

kiedyś zadedykuję Ci piosenkę, której będziesz główym bohaterem !

uśmiecham się tylko po to, by nie płakać.

twierdziłeś, że mnie kochasz - ale to był tylko sen.
10.jpg
Taaa, tylko ja potrafię wyprowadzać psa, zapominając go wziąść ze sobą.. xd

Miej tą świadomość, że moja czarna lista zaczyna się kurwo od twojego nazwiska

i choć na chwilę być tam, gdzie chcę być
jedyna misja, by jak najwięcej przeżyć
1.jpg
świat to szansa na sukces, mówisz
szukam takich szans, przy których się nie pobrudzisz

To nie sen, zawsze po nocy przychodzi dzień
Zmienia marzenia w koszmar, dobrze to wiem
2.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz