Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

Muah.

Ej, no sorry ale moje uczucia chyba też się liczą ! ;p

4.jpg

Marze o tym, żeby kiedyś siąść z tobą na trawie i przytulać się do cb, gapić się w twój zniewalający uśmiech, kryształowe oczy i krzyknąć:
Kocham Cię...


Chłopcze. ! uzależniasz. <3 ;*


Nie ważne gdzie, ważne z kim.


Nawet żelki nie pooprawiają mi humoru.


Wiecie co dziś jak wstałam z łóżka uświadomiłam sobie ze mam zajebiste życie .!
Ale z drugiej strony jest też beznadziejne.
Dzięki tym wyjątkowym osobą jest zajebiste .!
Dziękuje wam.!  ;**
Buuu.


Kolejny dzień kiedy mam wszystko w dupie.


Tak bardzo chciałabym się do niego przytulić, czuła bym się bezpieczna.

7.jpg
Trzeba cieszyć się szczęściem, bo może go zabraknąć.


Kochać teraz muszę za Cb !


Może pomyślisz, że jestem walnięta ale ja po prostu Cię kocham ! ;p


Rysujemy serduszko ? Takie ładne, czerwone.


Zawsze kiedy jestem szczęśliwa jakiś frajer musi wszystko spierdolić !


Przez chwilę wierzyłam, że  coś do mnie czujesz. ;[



Ech… te same cyfry w godzinie :)
Ciekawe czy to on o mnie myśli.. ©



Witaj w moim pojebanym życiu ! 

10.jpg

Wariatki na maxa .! Love…

Tak bardzo chciałabym się do Cb przytulić. :*


Szkoda, że ten twój cudny uśmiech nie jest skierowany do mnie :(


Nawet gdy powiesz mi ”Cześć” jestem happy !
2.jpg

W weekend nie mogę doczekać się kiedy Cię zobaczę. Odliczam minuty, godziny. A co będzie w wakacje ? ;/


Sad… ;(


Z każdym dniem coraz starsza i głupsza ! < świruska >  xd

Jestem jaka jestem.
Możesz sobie mówić co chcesz.
Nie mam zamiaru się zmieniać ! Coś nie pasuje ? to:
Ctrl + w     = papa !

Kur.wa pamiętaj !
Rozum, nie serce ! ;p

Gdzie ten cholerny klucz do szczęścia ?
Może jakaś wskazówka ?



Nie mogę spać. A może nie chcę, bo znowu będziesz mi się śnił. Wiem, że te sny nigdy nie będą rzeczywistością. :(

4.jpg

Jestem za młoda ? A może brzydka ? Co ?
Kur.wa ! Ideałów nie ma ! :p



Nawet jeśli  coś byś do mnie poczuł to mam to w dupie. Jesteś taki ja inni – na 100%.
Ja nie chcę cierpieć !



Przytrzasnę ci rękę drzwiami. Może wtedy poczujesz jak cierpię !



Skaleczyłam Się. Leciała krew. Nie miałam chusteczki a krew kapała. Wtedy on wyjął 20 zł. i wytarł ranę. Powiedziałam:
- Nie ! Zwariowałeś ? -  a on na to:
-Jesteś ważniejsza niż 20 zł. ;**



 Heeh ;]



Powiedziałabym Ci co do Cb czuję ale… boję się jak to przyjmiesz, bo traktujesz mnie jak zwykłą kumpelę.
6.jpg
Moje notesy, zeszyty i pamiętniki… Wszędzie twoje inicjały. Oj, gdyby ktoś to przeczytał… Byłoby ze mną źle ! ^^

Chciałabym aby moje wspomnienia poszły na dno jak Titanic.



Twój głos słyszeć, w nim się topić.

Mam ci to napisać, wykrzyczeć… ?
Czy co ? Koooocham Cię !



Ach… marzenia ! Mmm… o smaku truskawkowym.



-Cześć Ola !
- Cześć !
- Będziesz moją dziewczyną ?
- Tak ;**
„Trzymając się za rękę, pobiegli na huśtawkę” <3
- Bo w przedszkolu wszystko było łatwe !  

Cicho płaczę gdy nikt nie widzi… Oczy gasną. Uśmiech dawno znikł.



Życie jest tylko jedno. Nie możemy go zmarnować.
Chciałam Cię poznać.
-poznałam.
Chciałam z Tb rozmawiać.
-rozmawiałam.
10.jpg

A teraz chcę żebyś był mój, tylko mój.
Ech… marzenie.



YeEaa ! :D
I Love dancing !


Brak mi twoich jasnych, błyszczących oczu .. ; c


Trzymaj mnie za rękę ...  i nigdy nie puszczaj . kocham cię . < 33



Utopiłam się w marzeniach… ;/


-Prześlesz mi szczęście przez bluetooth?



8.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz