Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

Crazy dita.. disco diva.

i wybuchnę Ci śmiechem w twarz gdy jeszcze raz wspomnisz o miłości .

chcesz być numerem jeden ? pamiętaj, że ta cyfra graniczy z zerem.

Tym samym mózgiem myśleć i wierzyć?


od dzisiaj będę tylko wzruszać ramionami na każde 'kocham Cię' w moją stronę.


Możesz wychylić do dna nawet litra, a jednak nie odnajdziesz uczuć w dużych cyckach bez serca

Żadna miłość, przyjaźń, szacunek nie jednoczy jak wspólna nienawiść do czegoś.

różne bywają przyczyny, dla których człowiekowi spadną wreszcie łuski z oczu, wskutek czego pojmuje on w nagłym błysku olśnienia to, czego dotąd pojąć nie był w stanie.

Ty mówisz: Życie to wredna dziwka. Ja na to: Płacisz, więc wymagaj.

taka ściera chodzi po ziemi, grzech.

yy ee no więc chcę powiedzieć , że jak uzbieram na czołg, to macie przejebane ! ;d

piję za Ciebie, za Twoją przyszłość, mogliśmy wszystko, szkoda, że nam nie wyszło.

A alkohol jest dla tchórzów, którzy nie dają sobie rady z codziennością - dolej mi!

a teraz piękna księżniczka wyszła z bajki by wypić piwo i palić fajki.

Walcz, albo olej to wszystko. Sukces zależy od podejścia.

zagrajmy w 'ence pence' . jeżeli zgadniesz w której ręce mam orzeszka odejdziesz . jeżeli nie zgadniesz zostaniesz ze mną za zawsze . fakt , że nie mam orzeszka pomińmy.

- za kim najbardziej tęsknisz ? - hmm .. tęsknie za ludźmi , którzy nauczyli mnie żyć . - jak to nauczyli żyć ? przecież każdy to potrafi . - ja nie potrafiłam . na szczęście spotkałam na drodze wspaniałych ludzi , którzy pokazali mi jak się śmiać , kochać , jak czuć się szczęśliwą .. - to pewnie nauczyli cię też i płakać .. - niee , płakać nauczyłam się sama .. wtedy , gdy odeszli bez słowa pożegnania .

Rozmawiałam z przyjaciółką. W pewnej chwili kompletnie odleciałam, znalazłam się w zupełnie innym miejscu. Kontakt z rzeczywistością, odzyskałam dopiero, gdy przyjaciółka zaczęła mi machać ręką przed oczami. - Co z tobą? Słuchasz mnie w ogóle? - spojrzałam na nią i poczułam, że moje oczy stają się szkliste. - Kocham Go, tak cholernie Go kocham, a wiesz co jest najgorsze? Że to wszystko jest bez znaczenia.

W prost uwielbiam to chamstwo w jego oczach.

Bo życie to nie fotel, na którym siedzisz z pilotem.

a dzisiaj obiecuję wszystkim , że oficjalnie zostajesz usunięty/usunięta z mojego życia !


nie jestem idealna, bo nie lubię różowego. nie zachwycam się każdym Twoim golem i nie chodzę za Tobą krok w krok. nie noszę miniówek i wysokich szpilek. nie mam tlenionych blond włosów, a moje usta nigdy nie są pomalowane żadną szminką. nie mam 5 cm tipsów. mogłeś uprzedzić, że gustujesz w pustych panienkach. nie robiłabym sobie nadziei.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz