Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

love..not love!

Patrzył na mnie, tymi niebieskimi oczami, jakby już od dawna chciał powiedzieć : Nie lubię gdy to robisz. Nie lubię gdy palisz.

' Chodź pokażę Tobie świat w moich barwach.' ♥

'Ile szczęścia może dać jedna chmura na niebie ?'
10.jpg
Przyjaciele to złodzieje czasu.

Czekam z niecierpliwością na chwilę, gdy odkryjesz, że na czubku twojego nosa nie kończy się świat..

Rozpamiętywanie boli. Jak cholera.

Jak wiele musimy powiedzieć, by nas słyszano w chwili, gdy milczymy.


2.jpg


To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Pamiętasz te serduszka na końcu zeszytu od matmy z Twoim imieniem w środku? To zapomnij. Teraz pokrywa je gruba warstwa korektora.

- 'Well now the music is a rockin, and the base is really dropping. . .

Jak mam rozpoznać swoją Drugą Połowę? Nie bojąc się ryzyka. Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań. Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania Miłości. Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie.♥
5.jpg
wiesz po co są problemy ?żeby zdać sobie sprawę z tego jak bardzo nam na czymś zależy.

Jeśli chcesz się nauczyć lepiej kochać, powinieneś zacząć od znajomego, którego nienawidzisz

być może stracisz kogoś, kogo kochasz. Więc rób za dużo zdjęć, śmiej się za często i kochaj jakbyś nigdy nie był skrzywdzony, ponieważ każde 60 sekund,
6.jpg
Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same.

Ten, kto czuje się wolny, kocha bezgranicznie. A ten, kto kocha bezgranicznie, czuje się wolny.

-Czy ona ma zawsze takie radosne oczy? -Nie, tylko wtedy jak Cię widzi.

Bliskim mów, gdyby pytali, że chwilowo zmieniłam adres, że w niebie leczę duszę z silnego przedawkowania rzeczywistości.
8.jpg
Życie to taki dziwny prezent. Na początku się je przecenia: sądzi się, że dostało się życie wieczne. Potem się go nie docenia, uważa się, że jest do chrzanu, za krótkie, chciałoby się niemal je odrzucić. W końcu kojarzy się, że to nie był prezent, ale jedynie pożyczka. I próbuje się na nie zasłużyć.

Chwytam Cię za rękę i trzymam jak szczęście, jesteś moim życiem i wszystkim tym co piękne.

"Kochanek nieśmiały nigdy nie jest szczęśliwy. Ceną szczęścia jest odwaga." - Anatol France
tumblr_lgqd70vAX01qdgoxco1_400.jpg
Sobota to na bank najlepszy dzień tygodnia, najlepsza ze wszystkich nocy to noc sobotnia.

"Ludzie złotego serca! Sprzedawajcie je drogo."

Mamy spore szanse, przeżyć jeszcze jeden taki dzień...

Taki ze mnie dziwny przypadek , że jak komuś na mnie zależy to mam to w dupie.A jak już się nie stara to zaczyna mi zależeć
7.jpg
Co by było gdyby..? Tak, zawsze zadaję sobie to pytanie widząc Ciebie. Wyobrażam sobie wtedy nas całujących się w parku, nas rozmawiających o szkole, problemach z rodzicami, nas, którzy są w sobie okropnie zakochani.

czasami, moja własna podświadomość, próbuje mnie zniszczyć. wciąż przypominając mi o Tobie. wszystko przeciwko mnie, serce, rozum, a teraz ona.

Przyjaciel: nadal wierzy w Ciebie choć już nikt inny nie wierzy, łącznie z Tobą samym, słucha, chociaż słuchał to już wiele razy, jest przy Tobie, gdy Ci się nie układa i nigdy nie mówi: 'A nie mówiłem?', pomaga Ci pozbierać i skleić to, co stłukłeś
9.jpg
psst! chodź tu do mnie na chwilę. mam dla ciebie propozycję. wejdźmy na te najwyższe drzewo, spędźmy tam cały dzień, zakochajmy się w sobie i bądźmy do końca świata szczęśliwi. co ty na to? ♥

Prawdziwa miłość przetrwa nawet największą rozłąkę.

`. tak bardzo chcę Ci powiedzieć, że mi Ciebie brakuje, śnisz mi się po nocach, nie jem, nie piję, robię wszystko żebyś mnie zauważył/a, ale jak już Ci to powiem, to co.?, nie będę miał/a pewności, że mnie zobaczysz . . .
1.jpg
Kiedy człowiek jest zakochany, ukazuje się światu takim, jakim powinien być.

taki wspaniały, cudowny, delikatny i pociągający. Gdy zaszedł od tyłu, przytulił, musnął lekko moją szyję, a później wziął na ręce i całował opierając mnie o ścianę. Nie mogłam się wyrwać z uścisku jego rąk. Nawet nie chciałam. Chciałam krzyknąć "chwilo, bądź wieczna!"

`- Jutro bal przebierańców! Kim będziesz? - Sobą... nikt mnie nie pozna.`
2.jpg
Stanęłam na Twoich trampkach, aby dostać się do twoich ust. Odepchnąłeś mnie, usiadłeś, wziąłeś na kolana i musnąłeś w usta. Poczułam Twój leciutki uśmiech... wyszeptałeś mi do ucha ' to ja tu się muszę starać, kochanie '.

Możesz traktować Mnie jak powietrze . Przecież bez niego nie da się żyć .
5.jpg
To nie o manifestację chodzi, tylko o ciebie, o twoją blokadę, o twoje diabelskie drzazgi, które każą ci pamiętać o tym, co było złe i nie pozwalają otworzyć się na dobre.

"Uśmiech to pół pocałunku."

czasami musimy przestać analizować przeszłość, przestać planować przyszłość, przestać zastanawiać się co tak naprawdę czujemy, przestać decydować rozumem co chce czuć serce. czasem musimy po prostu powiedzieć sobie 'niech się dzieje co chce' i iść dalej.

Zawsze byłam twarda, panowałam nad sobą, dokładnie wiedziałam czego chcę i dokąd dążę. Zawsze... a później poznałam Ciebie.
9.jpg
Ej no daj ciumka . ♥

' jeżeli ktoś obgaduje Cię za Twoimi plecami to znak, że już dawno tą osobę wyprzedziłeś.
2.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz