Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

Inspiration.

Dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować a nie udawać że kocham.


- jesteś głupia.
- nie możesz powiedzieć , że jestem głupia , możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- moim zdaniem jesteś głupia.
- w dupie mam twoje zdanie.



Chcę być Twoim cieniem, robić z Tobą mnóstwo rzeczy,
Życie z Tobą przeżyć, możesz ufać mi i wierzyć ;*

całowali się bezwstydnie, siedząc na krawężniku ruchliwej ulicy. widzieli ich wszyscy, a oni tylko siebie. ♥


Więc może jestem masochistką, próbuję uciekać, ale nigdy nie chce odejść! .

Namaluję ci tęcze ołówkiem... ♥

Cały czas , odkąd Cię znam mam ochotę zaśmiać Ci się w twarz. 

jeśli On leci za suką to ściągnij Mu kaganiec, odczep smycz i puść wolno. niech ucieka. tylko niech potem nie skowycze pod drzwiami.

80% dziewczyn ma chłopaka , pozostałe 20% ma mózg . < 3

Być odważnym to nie znaczy nie bać się niczego , ale mimo strachu robić to co należy ...

jakie to dziwne.. nie mieć kogoś, a bać się go stracić..


uśmiechnij się i powiedz , że wszystko jest okej . widząc go , odwróć się i wytrzyj łzę , która właśnie spływa Ci po policzku .

` . mam wyjebane na tych co za plecami
ranią mnie słowami oni przyjaciółmi nie są
przyjaciółmi być nie mogą 


` . mam wyjebane życie uczy mnie jak przetrwać,
Nauczona dbać o siebie życia mego ja nie przegram . !
< 33


Czekasz na ten dzień, kiedy przechodząc obok Niego zamiast odpowiedzieć mu cześć, odpowiesz spierdalaj...?

jeśli ktoś prosi nas o pomoc, to znaczy, że jesteśmy jeszcze coś warci.. (;

- A kiedy odkryłaś, że go naprawdę kochasz ?
- Kiedy robiąc herbatę dla siebie, zrobiłam dwie.

Choć była już przyzwyczajona do jego obecności, choć już się go nie wstydziła tak, jak na początku zawsze czerwieniła się, gdy czule tonęli w swoich objęciach.

Możesz próbować najmocniej,
zrobić, co się da i powiedzieć, co się da,
ale czasem ludzie po prostu nie wracają.

- Love me, Love me Say that you love me Fool me, Fool me ... - tak , tak jesteś zajebisty : D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz