Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

...

Jak sobie przypominam , że kiedyś mogłam Cię całować , to mam ochotę umyć zęby domestosem .
tumblr_lkl0q0MQxV1qg23bco1_400_large.jpg



trzynastolatki, które na siłe chcą być dorosłe. jebane blachy, które w makijażu wyglądają starzej niż ja. wbije się taka jedna z drugą do klubu - choć nie wiem jak - wypije browara, i odpada. dzieciaku - zajmij się swoim dzieciństwem - tak dobrze czytasz - dzieciństwem! idź na rolki, do kina, na spacer z przyjaciółmi - jeszcze będziesz miała czas żeby się skurwić.

nawet fajki i alkohol Ciebie mi nie zastąpią..

Wciągała do płuc dym papierosów z taką zawziętością , że mało nie rozerwało jej klatki piersiowej . Zakręciło jej się w głowie . Czuła , że serce uderza nie w tym rytmie , co trzeba . Po chwili dodała 'a możesz się nawet kurwa zatrzymać' .

 Nigdy nie wpadłam na to, że właściwie nienawidzę samej siebie

Wyobrażam go sobie z nogami opartymi na biurku, rozpiętym kołnierzykiem, krawatem zarzuconym na ramię. Dobrze wygląda w garniturze. Cóż, wygląda dobrze we wszystkim. I bez niczego też.'
tumblr_lkjzsuxoOI1qbm7jio1_500_large.jpg
' Po prostu jak tatuaż
Zawszę będę Cię miała ..

Jesteś wciąż częścią wszystkiego co robię
Jesteś w moim sercu , po prostu jak tatuaż ' ..

`Daj mi rame fajek , bucha z fajki wodnej, setki kielonów wódki i wtedy dopiero powiem Ci , że kiedyś Cię kochałam.`
tumblr_lkfj3m084r1qgq5e5o1_500_large.jpg
` wyjdę. wyjdę dziś w deszczu, zapalę papierosa. siądę na najdalszym krawężniku od miejsca, które znam. będę myśleć. tak długo, aż zapomnę. aż dym wypruje mi płuca.

` To nie tak , że się poddałam. Po prostu daję spokój, bo to nie ma żadnego sensu, a niedługo nie będzie miało znaczenia..

-Zależy Ci na niej ?.
-Nie
-spójrz , przyszła do Ciebie z prośbą, żebyś wrócił .. Tylko się odwróć szybko ..
- Gdzie gdzie ?
- Sorry stary , zniknęła;D

-Cofnij się
-Po co ?
-idź ! Tylko  się pośpiesz bo..
- co się stało ?!przecież tam nikogo nie ma !
- uwierz, jest . Może zdążysz ją zatrzymać .. pociąg odjeżdża za 5 minut więc jeszcze nic jej nie grozi. ;]

I jeśli przyjdzie Ci na myśl żeby do Niego zadzwonić, weź w rękę telefon i z całą siłą rzuć nim o ścianę.. uwierz , nie pożałujesz.
tumblr_lkiu40R90e1qhp4e9o1_500_large.jpg
` Przepraszam za czas , który na mnie zmarnowałeś , nerwy , które ciągle od Ciebie nie odchodziły ,przepraszam..

Nie daj się opętać chwilowemu zauroczeniu, bo miłość nie przychodzi na pstryknięcie palcami

 
Dziś rany się leczą i blizny powstają nie zabiły mnie więc mocy nie dają.


Przechodzę obok łóżka - chce mi się spać, przechodzę obok lodówki - chce mi się jeść, przechodzę obok książek - i nic kurwa ! .


gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha, miałbym, kurwa, kaloryfer 

Prosto__logo.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz