Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

Kocham i kochać nie przestanę <33

I ten jego cholernie słodki uśmiech, który doprowadza mnie do szaleństwa..

6.jpg

`bo właśnie z tobą jest mi dobrze `

Kochaj bo małpy szybciej kochają

Kochasz mnie? To super ;) bo ja Ciebie nie ;))




http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6496975/tumblr_lffgavvXmw1qg0inzo1_500_large.jpg?1295705428



chcę upaść, jak dziecko szlochać i już nigdy nie kochać...

bo stoisz na półce do której nigdy nie dosięgnę.

Wszystko byłoby OK, gdyby złodzieje serc oddawali swoje łupy...
7.jpg

 Nie oglądaj sie za siebie, bo ktoś z przodu Ci przyjebie .

` Ejj .. kolego ! sprawiłeś że nawet ściana mi odpowiada . < 3

` .bezwarunkowa miłość .. <3

Wiedziała, że to wszystko nie ma sensu, że każdy dzień zamiast przybliżać oddalał was od siebie. Lecz jednak odważyła się Ciebie pokochać. Odważyła się zamknąć Ciebie w swoim sercu. Na zawsze.

10.jpg

Był trochę jak słowa "zostań, proszę". Sam w sobie był bólem.

Przystaje na chwile, by krzyknąc wam w twarz
Jestem opieczętowany samotnością...

Czasem nie potrafię wprost mówić o swoich cierpieniach. Wtedy rozpaczliwie, niemym krzykiem wołam o pomoc. Ale nawet mój anioł jest wiecznie zbyt zajęty sobą, by to zauważyć.

Patrzy w lustro i widzi jak łzy rzeźbią jej posąg cierpienia i bólu na twarzy.
1.jpg

Łatwiej powiedzieć ' wszystko ok ' niż tłumaczyć, dlaczego moje życie leży w gruzach.


ładny tyłek nie ustawi Cię w Życiu, przydałaby się jeszcze osobowość.


pokaż mi granice, a ja pokażę Ci jak je przekroczyć .


najgorzej, kiedy myślisz, że to miłość, a to tylko bezpieczeństwo, które On Ci daje, nic więcej.
4.jpg
 

 
i chociaż od tak dawna już do mnie nie piszesz, na dźwięk każdej nowej wiadomości zamykam oczy i myślę sobie, 'a może tym razem to Ty?'

 

 

Chodziłam tak z kąta w kąt i czekając na Ciebie wymyśliłam jeszcze kilka kierunków świata

 5.jpg

 
siedzieć beztrosko na rozgrzanym asfalcie ze słuchawkami w uszach. jedząc tabliczkę czekolady, cieszyć się życiem nie myśląc o czyhających problemach.

 

 
- zabiorę cię na koniec świata by udowodnić co czuję ! - nie musisz , wystarczy , że jesteś tu i teraz

 
7.jpg
 

 
Bo miłości nie da się od tak wytłumaczyć, trzeba ją przeżyć tak samo jak wszystkie rozczarowania, które tworzą się zaraz po niej..

 

 
bo wieczorami nie widać szarości, nie widać brudnych ulic.
10.jpg


- Idziesz.? - nie. - A dlaczego.? - Bo on tam będzie. - I co.? - I nie chcę go widzieć. wiesz przecież, że mnie zranił. a ja nadal go kocham. - To pokaż mu, że cię nie zniszczył. że popełnił największy błąd swojego życia rozstając się z tobą. że potrafisz nadal cieszyć się z życia. pokaż mu, że się nie przejmujesz. zapytam więc jeszcze raz. idziesz.? - ... poczekaj, wezmę błyszczyk.

acd1b8900009d5b54dbf177f.jpg

 

Zaplatani w pajęczynie miłości szukamy 8 koloru tęczy <33.


Telefon milczy , komunikator gadu na niewidocznym , smutne opisy pod zdjęciami , podkrążone oczy , dziwnie ułożone włosy , poczucie winy , tak jakoś nijako . - O czym tym do cholery mówisz ? - O konsekwencjach miłości..
To_the_rescue_by_Draken413o.jpg
 
- Nie patrz tak na mnie..
- Jak?
- Tak jakby między Nami mogło coś być ...

 4.jpg

-Zależy Ci na nim!

-Nie ! ,

- To dlaczego jak jest niedostępny na gg czytasz wasze archiwum? ,

- Hmm.. Nie wiem.. ♥

 
Siedzieć beztrosko na rozgrzanym asfalcie ze słuchawkami w uszach. jedząc tabliczkę czekolady, cieszyć się życiem nie myśląc o czyhających problemach.
5.jpg

Potrzebuje: -kardiologa - by naprawił moje serce - plastyka - na na mej twarzy znów zagościł uśmiech - okulisty - bym cie już nigdy nie zobaczyła - neurologa - by wymazał mą pamięć - chirurga -by wypuścił motyle z brzucha - pediatry - by znów być dzieckiem mającym beztroskie życie...

 

Miłość przychodzi na palcach
a wychodząc trzaska drzwiami.
 

 8.png

- Ja go chyba kocham..tylko mu nie mów..
- On to na pewno wie i się ucieszy
- Skąd wiesz?
- Bo stoi za Tobą i się uśmiecha .. ;))




http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6494805/tumblr_ld4pu0BdC51qepdh6o1_r1_500_large.jpg?1295697465


Pomagała innym w miłości ale sobie pomóc nie umiała.


Miłość i bagno mają to do siebie,
że jak wpadniesz to się nie wygrzebiesz

-Witamy w miejscu, gdzie telefony nigdy nie dzwonią.
-Co to za miejsce?
-Samotność, kochanie.

-Wiesz, kiedyś oddałabym wszystko, żeby go odzyskać.
- A teraz?
- A teraz czekam na moment, żeby mu powiedzieć słodkie wypier.dalaj!
9.jpg

Przyjaźń może zakończyć się miłością, ale miłość nigdy nie może zakończyć się przyjaźnią.

Czasem myślę, czy to nie jest prawda
Ideały żyją tylko w bajkach
Może Twój ideał znika właśnie
Patrz uważnie i przestań wierzyć w baśnie.. 

-Kiedy przestaniesz mnie kochać. ?
-Pytasz kiedy umrę. ?


I wszystko było dobrze dopóki księżniczka z sąsiedniego królestwa nie założyła ładniejszej sukienki..

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6497074/tumblr_lfffgkC2CI1qf30uco1_500_large.jpg?1295705729


`Księżniczka spadła już z huśtawki marzeń.

Ludzie pytają mnie "co tam ?" a ja znowu kłamię.

"Stój!"- krzyknął, jednak nie był wystarczająco szybki. Nie usłyszała nic, poza szumem wiatru. Ostatnią jej myślą było: 'Dlaczego mnie nie zatrzymał...'

10.jpg

Staram się uśmiechać , a uśmiecham się po to aby nie płakać ...

One wszystkie dbają o zeszyty .
Na tapetę ustawione mają serduszka.
a w wolnym czasie ozdabiają okładki na książkach .
Moje zeszyty są pomazane .
książki zaniedbane .
a tapeta jest czarno -biała .
Bo trzeba się śmiać wariatkę grac szczęśliwym być i z życia drwić ; D

Pozwól, że opowiem ci o znajomości, która trwa, choć nie jest pewna swojej przyszłości ..

Nienawidzę siebie za to ze tak szybko przywiązuje się do ludzi..
 
-Popełniłam błąd .
-Jaki. ?
-Zakochałam się.♥


http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/6496626/168710_1845527586392_1486726757_2064129_7732138_n_large.jpg?1295704364

Jak Ci przypierdole to Dr. House będzie miał zagadkę na 100 odcinków !

Mówi, że ma wyjabane, a tak na prawdę chce się jej płakać

Uśmiechem do mnie mów !

 3.jpg
Wyjebane na wszystko .Jestem bezczelną , pyskatą , nieogarniętą gówniarą .Dziękuję , miło mi . ( ;

A płaczesz ze szczęścia , czy z bezsilności ?

Mam wywalone na to, że komuś nie podoba się moja smutna mina i krzyczy mi bym nie smuciła.To co do chuja, mam szczerzyć zęby, jak popierdolona, gdy czuję się tak cholernie źle ?
5.jpg

Zrozum , nie wymagam od ciebie szalonej , romantycznej miłości , drogich prezentów , jakichś sztucznych wyznań . wystarczy po prostu , że będziesz . zawsze , obok , blisko , najbliżej . teraz rozumiesz ?

Przypominasz mi miłość.

http://s3prod.weheartit.netdna-cdn.com/images/4891679/tumblr_l8gintDqm91qctvlmo1_500_large.jpg?1289448879

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz