Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

grr..

awet gdybyś chciał, w tym sensu nie znajdziesz.


i uważaj co robisz , bym przepadkiem nie musiała ci przypierdolić tak dla opamiętania skarbie.
5.jpg

kłamstwo za kłamstwem, ludzie boją się prawdy.


to miłość przed którą wielu ostrzegało . ♥


Sens życia zamknięty w kilku momentach , rzeczach i osobach.


A prawda jest taka , że zbyt dużo sobie wyobrażam , a za mało wiem.


przyjaźń to przyjaźń. nie powinna mieć definicji.

6.jpg
Zasrana miłość , pieprzone sny , kurewskie zaufanie .


Ty urodą zyskasz dużo znajomych . Ja charakterem zyskam prawdziwych przyjaciół .
7.png

Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty!


jesteśmy tymi, którzy za dużo piją i głośno klną..


Życie to nie gra, nie daj się wylogować.





po prostu usiądź obok mnie i zapomnijmy o świecie.< 3


neony w moim mieście zmuszają, zmuszają do miłości .


miłość , obsesja , fascynacja .
 
Gadu-gadu i sms'y to nie miłość. To iluzja, która musi się kiedyś skończyć.

8.png
będę. nawet gdyby świat miał się zawalić.


moja głowa to istny śmietnik kłamstw.


Nadszedł czas zmierzyć się z prawdą .


myślę, że nasza relacja wejdzie na wyższy szczebel, na wyższy level, crazy love forever.



nie rozumiesz mnie?! to może zainstaluj sobie winampa i odtwarzaj w zwolnionym tempie.

10.jpg
Czasami naprawdę wolałabym nie wiedzieć pewnych rzeczy .


masz cycki, masz wszystko.


- zdrowie fajnych panów
- czyli nie pijemy?




to proste, boisz się swoich uczuć


dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .. ;-]


a może jak tupnę nogą to mnie zauważy?


Wcześniej milczałam, po prostu było mi szkoda słów.


Ja się pytam, gdzie jest ten dzień pomiędzy sobotą, a niedzielą?! ;p

1.jpg
na wszystkie cztery strony ten świat popierdolony jest..



'ogarnąć się i wrócić do teraźniejszości ' .
łatwo powiedzieć trudniej wykonać .


nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem , czas rozlać wódkę . ;D
2.jpg

cisza jest gorsza od braku tlenu


Oficjalnie informuję, że wyczerpał się mój limit cierpliwości na dziś, proszę mnie już nie irytować, inaczej poprzegryzam kable od komputera !


Chciałam tylko takiego mojego, prywatnego `małego księcia`, a dali mi pustego zadumanego w sobie Romeo.





patrz jej w oczy i czytaj co chce usłyszeć.


Na gadu powinien być status 'poczekaj muszę ogarnąć o co Ci chodzi'.


za szczerość nie przepraszam , proste .


This is my heart, to you it breaks, just take and dont break it . / To moje serce , dla Ciebie złamane, po prostu weź je i nie łam już więcej.

3.jpg
Jestem przykładem na to, że nieważne jak człowiek Cie zrani, ty i tak potrafisz zajebiście się od niego uzależnić..


chciałam się tylko dowiedzieć jaki on jest . nie miałam w planach miłości .


Jeśli Ci zależy, to mi to powiedz. Jeśli nie - po prostu nie rób mi nadziei.


a później pierdolnął nią w kąt.


najtrudniejszy jest koniec miesiąca. zwłaszcza ostatnie trzydzieści dni xd


Dobry przyjaciel zna wszystkie Twoje najlepsze historie . Najlepszy przyjaciel przeżył je z tobą .
4.jpg

żeby nie było zbyt wesoło , to coś musiało się spierdolić .


Pogubiłam się w lubieniu i nie lubieniu Ciebie, jestem pojebana.


- Dziadku mam problem kocham chłopaka który chyba mnie olewa . - Napisz mi jego adres a ja ide 
poszukać odpowiedniej siekiery ;d


-ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"?
-bo jestem kulturalny, kurwa. xd




Obiecała sobie , że za każdym razem gdy będzie o nim myśleć puści mu sygnał . gdy wstał i spojrzał na telefon miał 329 nieodebranych połączeń od nieznanego numeru..


mam niezdrowy zwyczaj oddalania się od ludzi, tylko po to, żeby sprawdzić czy będą mnie gonić.


. samotny spacer po krainie życia .
6.jpg

łapiąc przypadkową osobę za rękę, tak przypadkiem się w niej zakochaj.


heroina po żyłach krąży , a ja zapominam o Tobie .


wiem , że mam jeszcze czas . ale boję się , że niedługo obejrzę się i zobaczę ile straciłam .


pierdole to jaranie , bo mi tego nie potrzeba ale wiem, że zalegalizować zioło tu trzeba. xd
7.jpg

kiedyś przyjaźń jak impregnowane drewno , teraz cienka linia którą przerwie wszystko .


chodziliśmy nie szukając się, ale wiedząc, że chodzimy po to, żeby się znaleźć.


nie mów mi co jest słuszne, wystarczająco długo myślę o tym, zanim usnę.


skurwysyństwo masz we krwi.


Twojego życia pozostały sekundy....


i nie będzie Cię nawet w końcowych napisach..
9.jpg

kiedyś miałam zwyczaj każdego wieczoru wyobrażać sobie sytuacje minionego dnia, jednak tak jak ja chciałabym, aby one wyglądały. odkąd mam Ciebie jest to zbędne. Każda chwila z Tobą jest idealna.
10.jpg

sprawie że nie będziesz mógł odciągnąć wzroku od jej oczu i ust, niemalże będziesz czuł jej zapach i słyszał stabilny puls.


.co wczoraj pytaniem ,dziś odpowiedzią.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz