Łączna liczba wyświetleń

sobota, 7 maja 2011

od K.

1.Może nie jestem ładna jak modelki , aktorki czy piosenkarki , może nie rozumiem wielu trudnych słów , może nie mam idealnie prostych zębów i oczu , w których można się zatracić ale mam ogromne serce , które całym sobą Cię kocha.

2.mówisz,że masz dość ? to spójrz na tego pijaka pod sklepem, który ma tylko butelkę, która ma na etykiecie jakieś procenty i tylko w tym widzi sens. spójrz na te wszystkie samotne,opuszczone dzieci,umierające z głodu. spójrz na otaczający cię świat, a dopiero później mów, że nie masz siły, by żyć.

3.i chciałabym żebyś był tym jedynym, z którym kiedyś umrę. i błagam żebyś był tym, z którym zbuduje mój dom. mam nadzieję, że będę mogła Cię kochać cale życie..

4.opowiedzieć Ci kawał ?
- Taak. Lubię się śmiać !
- No to słuchaj. Przychodzi facet i mówi prawdę.

5.I Ty Śmiesz Się Nazywać Moją Przyjaciółką? No Wybacz, Ale Osoba Obrabiająca Mi Dupę Za Plecami Jednak Nie Zasługuje Na To Miano.

6.Podoba Ci się on? Chciałabyś być na moim miejscu? Uważasz, że jest wspaniały? Że idealny ? Tak. Wiem, że bys chiała. I ze wszystkim się zgodzę, poza tym, że on wcale nie jest idealny, ale kocham jego wady, to czyni go wyjątkowym, za to go pokochałam. Żadna inna panienka nie wytzymałaby z nim nawet tygodnia, bo jego naprawdę kurewsko trudno ogarnąć. Jemu nie postawisz żadnych warunków, typu'nie pij, nie pal, nie jaraj, nie pluj, nie klnij' bo to dla niego norma. A i tak ja wiem, że jestem dla niego tym kimś dla kogo byłby w stanie posłać to wszystko inne w diabły. Że jestem tą dziewczyną, na którą czekał.


7. eej , Julka. gdzie masz swojego Romea ?
- w dupie kurwa !

8. jesteś głupia.
- nie możesz powiedzieć , że jestem głupia , możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- moim zdaniem jesteś głupia.
- w dupie mam twoje zdanie.

9.blada twarz w oknie. rozciągnięta koszulka. szerokie spodenki. rozmazany makijaż. łzy w oczach. i brak tej głupiej chęci do życia.

10. ♥

11.jeśli się uśmiechnę, przywrócisz mnie do życia?
-mam większy szacunek do miśka niż do Ciebie.
-to dziwne - nie mieć kogoś, a bać się go stracić.                                                    


12.Dziewczyno co Cie do niego przekonalo ?
-Ten wieczor, ten jeden jedyny wieczor , kiedy zobaczylam błękit w jego oczach .

13.A jak życie się zj.eb.ało , to gdzie się składa reklamację ?

14.Sączę zimnego tymbarka o smaku wiśni zadając głupie pytania
I słuchając dudniących w głowie jeszcze głupszych odpowiedzi.

15.Może to czas zagoi rany. A może tylko ostudzi emocje i będzie kazał spojrzeć w drugą stronę. Być może to bezsilność moich naiwnych oczekiwań, że to wszystko da się jeszcze odwrócić, cofnąć o parę tygodni, miesięcy, zmieniła moje nastawienie.

16.Pochyliła głowę i przycisnęła usta do jego ucha. - Mój - szepnęła. - To jedno krótkie słowo wstrząsnęło nim aż do głębi duszy. Sięgnął po jej dłonie, odwrócił je wnętrzem do góry i na każdej z nich złożył pocałunek. - Moja - odszepnął


17.życie to wieczna impreza albo się za.je.bi.śc.ie bawisz albo masz wielkiego kaca!;P
Bo prawdziwa miłość jest wtedy kiedy nie budzisz się z jego imieniem na ustach.. Tylko czujesz jego usta na swoich..



18.eee ślicznotko dasz mi swój numer?
- tak chyba buta
wiecznie przeciwko rozumowi, a serce może się mylić

19.Mimo wszystko jesteś jedną z najważniejszych osób w moim życiu . ; *
I lubię w tobie to. I tamto też. <3

20.Toniemy nie dlatego, że się zanurzamy, lecz dlatego że pozostajemy pod wodą
szał pustych laleczek i egoistycznych kenów , w sklepie z zabawkami zwanym potocznie ' życiem'

21.Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce, wiesz? Tak robi tylko zwykły leszcz!
- dlaczego masz tak dużo jego zdjęć ?
- są śliczne.
- i tylko dlatego ich nie usuniesz ?
- tylko? nie, nie tylko. jeszcze serce nie pozwala.

22.przyzwyczaiłam się już do tego, że mam w życiu ciężej od innych,
ale to co dzieje się ostatnio to już przesada.

23.mam dosyć tej jazdy, tego stanu. chodź tu i mnie ku*wa znowu pocałuj.

24.skurwysyństwo masz we krwi.

25.bawi mnie picie do nieprzytomności, nielegal jest najlepszy
i kręci mnie wyrywanie przypadkowych kolesi.

26.Czasami mysle, ze potrafisz czytac mi w myslach.
mówisz, że mnie rozumiesz , bredzisz - ja sama siebie nie ogarniam.

27.ci twoi koledzy strasznie przeklinają.
-a chuj im w dupę ;P


28.Czy brak poczucia winy jest cząstką zatracenia własnej moralności.?
wieczór. ognisko. w tle muzyka coldplay, happysad, system of the down down i Wy. błyszczące w tym świetle Twoje oczy oczy. czego chcieć więcej?
myślisz , że wódka pomoże o nim zapomnieć ?


29.Czego najbardziej żałujesz ?
- Że się urodziłam..

30.I pamiętaj kotku , że ja nie dziele się z byle kim m&m's . Jesteś wyjątkowy ♥

31.Ty chłopcze, to powinieneś widzieć tylko i wyłącznie podwójne godziny, bo ja cały czas o Tobie myślę.

-32.Jaki jest Twój ulubiony kolor ?
- Niebieski .
- Dlaczego ?
- Te jego oCzy. < 3



33.Niektórych ludzi nie da się zatrzymać. przychodzą tylko po to , żeby odejść.
Tylko pojedynczo można spacerować bez celu.

34.Pozostaje tylko odpowiedzieć sobie na pytanie,
czy ludzie, którym się zwierzamy, naprawdę są naszymi przyjaciółmi.


35.Pełna optymizmu. I w dupie mam wszystko co jest nie cacy.


36.Miliony myśli i ta jedna, która nie daje mi spokoju " co by było gdyby . . "


37.Na dzień dobry. Na dobranoc. Na chwilę. Na teraz. Na wieczność?

38.Bo nie mam już siły tłumaczyć sobie, że to tylko głupie zauroczenie
zazwyczaj wieczorami mam ochotę na herbatę i na życie z Tobą, wiesz ?

39.Chciałabym zastąpić 'chce' słowem 'mam'

40.Nogi mi zmiękły, gdy z twoich ust wydobyły się słowa 'zacznijmy wszystko od początku'. <3
chciałabym uciec od samej siebie.

41.- 'Wychodzisz gdzieś skarbie?' -
'Tak mamo, idę na spacer.' -
'To powiedz temu spacerowi, żeby za pół godziny odprowadził Cię do domu.' :D

42.- Cieszę się kiedy mnie obgadujesz.
To miłe, że jesteś tak żywo zainteresowany moją osobą,
że musisz się tym z kimś podzielić. ;)


43.Często popijam gorącą czekoladę, słucham smutnych babskich piosenek i rozmyślam o tym co było i o tym co jest. Ale najważniejsze jest to, że pilnuję, aby nie poparzyć sobie języka czekoladą, tak jak poparzyłam się Tobą.

44. a teraz, założę kochane legginsy, niewinną koszulkę, zaplotę warkoczyki będę tańczyć. w pustym domu, przy ukochanej muzyce.tańczyć i śmiać się w głos.
i pieprzyć, pieprzyć wszystko.

45. Dziś piję za debili ...
więc Twoje zdrowie KotQ ; *

44.Podobno nic nie dzieje się przypadkiem. Podobno Bóg stawiając na naszej drodze życia jakąś osobę ma w tym konkretny i określony cel. Zastanawiam się dlaczego zderzył nasze dwa światy... I nie znajduję wytłumaczenia. Chciał żebym nikomu już nigdy nie zaufała?

45.jeśli głupi ma zawsze szczęście, to ja jestem po prostu zajebiście inteligentna.

46.jeśli głupi ma zawsze szczęście, to ja jestem po prostu zajebiście inteligentna.

47.Wiesz dlaczego w miłości nie zważamy na wiek?
Bo uczucia zależą od człowieka, A nie od daty jego urodzenia Czy terminu ważności.

48. ze słuchawkami w uszach, patrząc w gwiazdy myślała o Nim.. tak bardzo chciała się z Nim zobaczyć, wtulić się w Jego ramiona i poczuć Jego ciepło, bo tylko przy Nim czuła się tak spokojna i bezpieczna.. choć wyrządził Jej tyle przykrości nadal Go kochała jak nikogo na świecie.

49. Zajekurwabiście .

50.  "Nie chodzę w markowych ciuchach, nie spędzam dwóch godzin przed lustrem i nie popier.dalam w dwumetrowych obcasach. I to Cię boli. Bo ja nawet w ubraniu ze szmateksu, bez makijażu i w schodzonych już trampkach jestem lepsza od Ciebie."

51. Nienawidzisz mnie ? hmm, niech pomyślę dlaczego ? Dlatego, że chciałbyś, a nie jesteś mym kolegą.

52. Niby miasto, a świnie luzem chodzą.
Przez całe moje życie te same wredne ryje!
Z każdym dniem jest coraz więcej ludzi, którzy mogą mnie pocałować w d....
Nie ma ludzi niewinnych. Są tylko Ci, którym winy nie udowodniono.
Złe nie śpi, natomiast dobre zasypia bardzo często.
Za głowę moich braci każdy głową zapłaci!
Kim jestem? Nie znasz mnie, a mówisz, że kurwa wiesz!!!

53. Dla głupców tych co się czują na siłach by nazwać mnie dziwką

Zazdrościsz.? Twoja krytyka mnie nawet nie dotyka.!
Nie zmienię się dlatego że ktoś tak chce.wiesz.?Tak robi tylko zwykły leszcz.!
Twoja opinia mało mnie interesuje. Znam Swoją Wartość i Tym się kieruje .!
wiesz co mnie boli.? że ludziom w głowach się pierdoli. !
Robie To Co Lubie Krytyke Pierdole. Tak Jest Fajnie i Ja Tak Wole.; p
Nie znasz.? Nie oceniaj.! Znasz - Szanuj.!
MOże byś najpierw przyjrzał się sObie.A nie wpierdalał w to cO ja rObię[?].!.
jestem tym kim jestem.! nie zmienie sie dlatego że ktoś tak chce.!
Wrogów mam nie wielu .ale środkowy palec właśnie dla Ciebie skurwielu.!
Ludzie Chcą Mnie Oceniać NieWidzą Duszy,NieWidząTegoCoWMejGłowie Huczy
daj spokój człowieku nie prorokuj.!jak mnie nie znasz to nie plotkuj!

54. Znała swoją wartość. Doskonale wiedziała jak podkreślić piękno i kobiecość. Szpilki, sukienka, czerwony lakier na paznokciach i włosy opuszczone na ramieniu. Odkrywało to jej prawdziwe cechy. Słodka, niewinna, kochana. Marzenie każdego faceta.'

55. kiedyś pragnęłam księcia z bajki. dziś chcę zwykłego faceta. który mimo moich wad, min, humorków jest ze mną i nie zamierza zmieniać mnie na lepszy model ;)

56. -Myślisz że Cię Kocham ?
-Pojebało ? Przecież wiem że nie masz uczuć ...
- suka.
- Łamacz serc , dupek , świna !












dzia K.;*:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz