Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 maja 2011

codziennie kładąc się spać, wypowiadam głośno dobranoc w nadziei że mimo tylu kilometrów i tak je usłyszy.

4.jpgpierdol to. bądź anarchistką , przecież i tak szczęśliwa będziesz ,zawsze : )


Chce żebyś obiecał, że zawsze będzie git.I że jesteś mój i nie zabierze mi Ciebie nigdy nikt. <3






A odnośnie przeszłości ? nie ma sensu do niej wracać.To co było już nie wróci ? to esencja moich zasad.

9.png
Kiedy najfajniejsza impreza traci sens?Gdy dowiadujesz, się że nie będzie na niej osoby, na którą czekałeś.


Kocham to uczucie : "Byle do piątku"

2.jpg
A najgorzej jest, jak zdasz sobie sprawę, że nic z tego nie będzie,
że gdyby między wami miało coś być, to byłoby już dawno.
Kiedy zrozumiesz, że to co się dookoła dzieje wcale nie zmierza ku spełnieniu twoich marzeń.



chciałam, być dla Ciebie kimś ważnym, kimś istotnym w twoim życiu jak kiedyś. ale wiesz co.? przeszło mi. po tym, jak się zabawiłeś moimi uczuciami, nie chcę już dla ciebie być. nie chcę być nikim, nie chcę być w ogóle. widzisz do czego doprowadziłeś.?








'I czasem przychodzi taki moment w życiu człowieka, że trzeba zrezygnować, zapomnieć, pójść na przód. i nieważne, jak cholernie by ci zależało, jak trudne by to było. Po prostu trzeba.'
3.jpg

wszyscy uśmiechają się w tym samym języku. tylko uśmiech jest jednakowy na całym świecie. możesz się uśmiechnąć po angielsku, a będzie to znaczyło dokładnie to samo w Tajlandii.


a on? on tak po prostu bierze co jego i wychodzi. przecież to aż niepoważne. ale właśnie tak się czuję. "niepoważnie". to dobre słowo. bo jak w tym świecie czuć się poważnie, gdy ktoś zabiera Ci kawałek serca i wychodzi?

4.jpgkiedy zmarnujemy jedną szansę zawsze możemy liczyć na drugą, lecz jeśli zmarnujemy tę drugą nic nam nie pozostaje, jak zacząć wszystko od nowa



dodupizm , wkurwinizm , kochaizm , smuteizm i inne takie nieistotne choroby ludzkości 


Tak długo się starałam o Nas.Myślałam,że jak już Cie zdobyłam to Cię nie stracę nigdy.Nie chciałam się rozstać.Napewno nie z Tobą.Widziałam naszą przyszłość.Dom,dwójka dzieci,ogródek i Ty.Tyle by mi wystarczyło aż zanadto do szczęścia.Marzenia nie do spełnienia.Nie będziemy już nigdy razem.Nie kochasz mnie.Nie chcesz mnie.Jednak ja..nigdy nie zapomne Twojego dotyku,tego jak mnie całowałeś,naszych kłotni 'o byle co' nie zapomne Twoich pięknych oczów,które potrafiły patrzeć na mnie przez długi czas.Jestem w Tobie nadal bezgranicznie zakochana,prosze powiedz?Co mam zrobić,to musi się skończyć.Musze zacząć traktować Cie jak kolege,nie patrzyć z zazdrością gdy spotkam Cie kiedyś z Twoją 'nowa dziewczyna' będe musiala wtedy uśmiechnąć się szczerze,nie na przymus. Pokazać że ciesze się z Twojego szcześcia. Jednak tak na prawde... Nie wiem co zrobie jeżeli dowiem się,że inną dotykasz, całujesz, nie wspomne już o sexie i tym,że ją pokochasz...naprawde.nie na niby-tak jak mnie. '

<3 .

6.jpg
By w ciemności żyć, cieszyć się i drwić, By z życia czerpać więcej, najlepiej, jak najprędzej!
 
.rozum jest wzrokiem duszy.!

A jeżeli powiem Ci , że jesteś dla mnie wszystkim? Każdym nowym dniem, każdym porankiem, czułym słowem, tchnieniem? Jeżeli powiem Ci, że jesteś dla mnie wszystkim co mam...?
7.jpg
Był moim tlenem, moim narkotykiem. Przez Niego nie jadłam, nie spałam, nie mogłam bez Niego oddychać, każdy dzień myślałam o Nim, był ze mną w snach i towarzyszył mi w każdej codziennej czynności...


Image and video hosting by TinyPic

NIE JESTEM CHOLERNĄ PESYMISTKĄ, PIEPRZONĄ REALISTKĄ ANI POGODNĄ OPTYMISTKĄ. JESTEM DZIEWCZYNĄ Z MARZENIAMI, KTÓRA WIE, ŻE W ŻYCIU NIE MA ŁATWO. NIGDY NIE PODDAJĘ SIĘ, NIE UCIEKAM MARZENIAMI DO INNEGO WYMIARU. JESTEM DZIEWCZYNĄ KTÓRĄ WYCHOWAŁO ŻYCIE.


SIEDZĄC JUZ KOLEJNE KILKA GODZIN W SZPITALNEJ SALI , PRZY JEDNYM Z ŁÓŻEK , WPATRYWAŁAM SIE W PEWNĄ KOBIETE . BYLA PO CIĘŻKIM WYPADKU I MIAŁA ZŁAMANY OBOJCZYK . WIDZĄC CIERPIENIE I NIESZCZĘŚCIE W JEJ OCZACH I TO JAK BARDZO PRZEŻYWAŁA STRATE BLISKICH ZROBILO MI SIE STRASZNIE SMUTNO . WTEDY ZDALAM SOBIE SPRAWE ZE MOJE ZYCIE JEST WSPANIALE . DOCENILAM TO JAKICH MAM PRZY SOBIE LUDZI I TO JAK BARDZO DO TEJ PORY ICH RANIŁAM . DZIĘKUJĄC BOGU ZA TO ŻE ONI SĄ PRZY MNIE I NIGDY NIE OPUSZCZĄ .

9.jpg

3 w nocy. słychać wibrację telefonu, znowu wkurwiona,że ktoś śmie mnie budzić o tej godzinie. klikam 'pokaż' i uśmiech od razu pojawia się na twarzy : ' nie obudziłem ? '. oczywista odpowiedź ' oczywiście , że nie.'


Jesteś tak sztuczna jak atmosfera na święta.

Bóg potknął się i krzyknął 'Kurwa!', a słowo ciałem się stało. tak wlasnie powstałaś moja droga.

Image and video hosting by TinyPic

mówisz że nie masz talentu ? zjebałeś mi całe życie. niby kto inny zrobiłby to lepiej ?
10.jpg
Weź nie pierdol, że nie jesteś odpowiedni dla mnie. Powiedz prawdę, ze to ja nie jestem dla Ciebie.

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz