Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lipca 2011

LOl?

fatalna iluzja, gówniana fatamorgana.
tumblr_lh4cqiV54D1qbyce8o1_500.jpg







poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.







tumblr_lh16l5fMxn1qh2948o1_500.jpg

kocham . to powinno Ci wystarczyć . ♥
tumblr_lh50xyBvTh1qdpskco1_500.jpg
bo ona lubi usiąść się na parapecie, wsadzić słuchawki w uszy i patrzeć w gwiazdy, by po chwili iść po telefon i odczytać: "masz 1 nieodebraną wiadomość" od Niego.
tumblr_lgsa9t0v7N1qhp4n5o1_500.jpg



Selektywnie patrząc przez pryzmat suchej oceny, mogę ewidentnie stwierdzić, iż Twoja indolencja intelektualna nie obliguje mnie do prowadzenia dalszej konwersacji z Tobą.:D



tumblr_lgtd0t9oRn1qb45kxo1_500.jpg

życie to nie gra komputerowa gdzie masz drugą szansę . jak spierdzielisz jedną to pożegnaj się ze swoim szczęściem .

tumblr_lgy1qbc4H81qgq3pqo1_500.png



` Szczęście , to najpotężniejszy środek wzmacniający ^^



tumblr_lgyrcxoC311qf0mffo1_500.jpg

Pamiętam każdą wspólnie spędzoną chwilę. A w każdej było coś wspaniałego. Dlatego nie potrafię wybrać żadnej z nich i powiedzieć: ta znaczyła więcej niż pozostałe.


tumblr_lgzrwcxnZi1qhp4n5o1_500.jpg

gdy gadasz mi głupoty chciałabym cię jebnąć w twarz .




tumblr_lh0ilcrB5I1qc9t2uo1_500.jpg



Jeden stracony przyjaciel - to co najmniej stu wrogów więcej.


tumblr_lh1pqeilyv1qhtxmeo1_500.jpg


to, że masz słodkie oczy, zajebiste włosy i fajny całokształt nie pomoże. ja doceniam ludzi z charakterem, którego u Ciebie niestety brak.




tumblr_lh1u5uEz2K1qgekuzo1_500.jpg

są takie kawałki, przy których po prostu ciężko mi jest złapać oddech. wspomnienia robią swoje.

n.jpg

A gdy połknęła dwudziestą piątą tabletkę i zapiła dwudziestym piątym łykiem wódki , on zadzwonił i oznajmił jej , że chce spędzić z nią resztę swojego życia..




tumblr_lgacukNppn1qzgajlo1_500.jpg
 a mój 'super boy ' okazał się znów draniem .


tumblr_lgbkt3aZ371qa7gdmo1_500.jpg



kiedy jesteś jest ciebie mnóstwo, gdy odchodzisz jest zimno, pusto. kiedy wracasz kochać trudno, wierzę w ciebie jak w bóstwo. to samobójstwo.



tumblr_lgezhtKJIc1qe7lypo1_500.jpg




Pamiętasz ? Kiedyś mieliśmy własną gwiazdę na niebie. Pamiętasz ? To była ta największa, która tak mocno świeciła. Pamiętasz? Byłam wtedy taka szczęśliwa. A teraz? Teraz nie moge patrzeć na to jebane niebo . Wszystko dzięki Tobie ! Dziekuje.

tumblr_lgfx7i0gvX1qd0yv3o1_500.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz