Łączna liczba wyświetleń

piątek, 8 lipca 2011

;)

Relax, take it easy . !

tumblr_lgj7gmosX11qd4nvko1_500.jpg



Jeżeli nie uwierzysz w siebie, to nikt inny nie zrobi tego za Ciebie . !








Kiedy życie daje Ci cytryny, zrób z nich lemoniadę ;)


tumblr_lgkgmhSOz61qa9elfo1_500.jpg

Zbyt wredna aby Cię zdobyć, zbyt wrażliwa żeby Cię zapomnieć.

tumblr_lgljlvmdib1qb32szo1_1280.jpg




status 'nie przeszkadzać' w modzie :p


tumblr_lgmv6niysC1qcmh2so1_500.jpg



Wiesz co ? Idź stąd i już nigdy nie zawracaj ! Nigdy !



tumblr_lgotmnAhAC1qzgajlo1_500.jpg


-mało osób zdaje sobie sprawę , jak głupi średnik z gwiazdką może cholernie uszczęśliwić .


5616024781_6ffc5cb826_b.jpg



Przez Ciebie, boję się zamknąć oczy w nocy. Dlaczego? Bo widzę Ciebie. I mi jest tam tak cholernie dobrze z Tobą, że jak się budzę nie chce mi się żyć. Bo tam jestem ja i ty, a w realu jestem tylko ja. :|

5552870983_b22a569963_b.jpg



Warto marzyć ;)


1.jpg







-już nawet truskawki straciły ten smak .




tumblr_li9mjknFG61qzid27o1_500.jpg

Na zewnątrz dziewczyna zła, wredna, chamska, nie dająca się kochać.. a w środku miała serduszko z lukru tylko ze strachu przed odrzuceniem otoczyła je drutem kolczastym aby nikt więcej jej nie zranił.


tumblr_li9fipubNj1qh4l3lo1_500.jpg



Myślisz, ze zapomniałam o Tobie ? To masz racje zapomniałam , bo po co pamietać takiego skurwiela?




DSC_0088.JPG
-Kocham Cię..
 -Ale przecież nie widzieliśmy się od roku! 
-Widziałem Cię co noc, ilekroć zamknąłem oczy..





Codziennie widziała go z inna dziewczyna, w końcu przyszła pora na nią, zaczął z nią gadać a nawet się z nim umówiła, pomyślała sobie " a może on po prostu naprawdeę chce być inny" i poszła na spotkanie.. wróciła do domu cala mokra, brudna i zapłakana..nie, nie padało. Po prostu, była następną naiwną.. : (
1.png




I bądź mym Romeem już do końca życia.




IMG_7687.jpg
Nie twierdzę, że nie jestem Ciebie warta.. To Ty nie jesteś wart mnie !



DSC07313.JPG


-Kocham Cię jak milion żelków
 -A ja Ciebie jak milion czerwonych pastylek m&ms







Na świecie jest tyle różnych facetów, a ja akurat Ciebie sobie upatrzyłam !






kocham spotykać cie przypadkiem. mogę ci wtedy pokazać moją udawaną obojętność w stosunku do ciebie. obojętność wyćwiczoną przed lustrem. że wcale nie boli mnie serce. że wcale nie przechodzą mi dreszcze po całym ciele. że wcale nie ściska mi się gardło na widok twojego uśmiechu... cholera! nadal nie mogę o tobie zapomnieć , ale może ja wcale nie chcę.DSC_0030.JPG





Pijana ze szczęścia nie chciała wytrzeźwieć. ;]



DSC07072.JPG

- Myślę o Tobie..
- Nie kłam.
- No naprawdę...
- Nie rób ze mnie idiotki, przecież obydwoje dobrze wiemy że nie potrafisz myśleć.




Czasem trzeba dać drugą szansę,ale jeśli nie zostanie wykorzystana...?

DSC_0063.JPG


-Mówiłam mu że go nienawidzę
 -a on?
 -powiedział że mnie kocha
 -świnia.

19465545.jpg


I znowu w środku cała drżę. Znowu brak mi tchu, gdy czuję twój wzrok na sobie. Sama nie wiem, jak oprzeć się mu.A mogłabym przysiąc na wszystko, że ten płomień już dawno zgasł. A jednak jakaś siła w twe ramiona mnie na nowo pcha...




n6b.jpg




mam jasne cele.Wytatuować dwa czarne kruki na łopatkach,zgwałcić Słonia,odciąć Tede'go od słońca,napić sie wódki z Pihem,przybić 'piątkę' Chadzie,wyżalić się Ostremu,Wyjarać blanta z Hemp Gru,Podłożyć bombę wraz z Firmą pod komisariat , Skoczyć na bungee z Pezetem śpiewając 'Spadam' ,Pójść na waksy ze Śliwą, Zrobić słiiit focie z Guralem, Zagrać w teledysku Soboty, Spotkać sie z Masseyem, Powiedzieć Shellerowi jak bardzo go wielbię, Poodpier.alać z Onarem, Ruszyć w miasto z PTP , Z Hifi Bandą powspominać to co było dawniej, Doświadczyć życia na ulicy z Peją i w końcu, gdy już wszystkiego będę mieć dość.. zamontować dwa subwoofery w trumnie i jednym strzałem rozje.ać sobie łeb, po to by pobujać sie w rytm bitu,w którym zaraz na żywo będzie można usłyszeć głos Magika.






1.JPG



w piątek 13-ego wstałam lewą nogą z łóżka, rozbiłam lusterko kiedy się malowałam, przez ulicę przebiegł czarny kot, uciekł mi autobus do miasta i spotkałam Ciebie. Najcudowniejszy dzień w życiu.
SAM_6802.JPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz