Łączna liczba wyświetleń

środa, 14 września 2011

Nasty Lady..

tumblr_lbp7mypZyo1qzjggvo1_500.jpg


,,Nadmiar smutku się śmieje. Nadmiar radości płacze.''
tumblr_kz93c5xSg11qa4bfto1_400.jpg




`samotnie zjadła płatki, schowała swój ból w plecak i wyszła z domu. sama siedziała, nie miała z kim rozmawiać, a wszyscy się z niej śmiali. co ona im zrobiła? zabiła kogoś z rodziny? zabrała coś? była wredna?NIE. ona po prostu była...


img101696.moda.1179996.jpg


“szepnij mi do ucha , że jestem tą , na którą czekałeś.”


tumblr_lr2y4lCxcf1qffak7o1_400.jpg


Może jutro zniknę lecz w tej sekundzie oddycham. O jutrze nie myślę. bo jeszcze przede mną dzisiaj.
tumblr_lq2yqjugus1qhwbf8o1_400.jpg


Paląc czekolaowe Black Devil'e..
tumblr_lpoxpjV5JL1qkalm9o1_500.jpg


Przed człowiekiem schronić się można jedynie w objęcia innego człowieka.

dda113b4cb8f98cb920c8ec35ac85c74-d47scuq.jpg

Bóg uczynił nas najlepszymi przyjaciółkami, bo dobrze wiedział, że nasze mamy nie zniosłyby nas jako siostry.

27__7__2011_by_pelleron-d41tumr.jpg
Z przeszłością należy się rozstać nie dlatego, że była zła, lecz dlatego, że jest martwa.
cbc75f77425d47416389b0e9ce7c6e8c-d48uoi5.jpg

Pomyśl czy warto zjawiać się w czyimś życiu tylko po to, by za chwilę z niego odejść.
tumblr_lm8zgejkAm1qzd7d6o1_400.jpg
Znowu znalazłam się w punkcie, gdy nie wiem, dokąd zdążam. Wygląda na to, że co kilka lat burzę całe swoje życie i zaczynam je budować od nowa. Nieważne, co zrobię, i jak bardzo się staram, bo i tak nie osiągnę wyżyn błogostanu, prosperity i bezpieczeństwa, jak wielu innych ludzi. Nie mówię o zostaniu milionerką, życiu długo i szczęśliwie. Chodzi mi tylko o to, aby wreszcie móc się zatrzymać, przestać robić to, co robię, rozejrzeć się dookoła, odetchnąć z ulgą i pomyśleć, że wreszcie dotarłam tam, dokąd chciałam.
tumblr_ljgst9Mctk1qbe8tbo1_400.jpg


Wiem jak trudno mnie złapać, gdy z każdym twym krokiem cofam się jak zodiakalny skorupiak. Wiem, ja to wszystko rozumiem. Ale nie potrafię inaczej. Chciałabym choćby stanąć w miejscu i pozwolić  zbliżyć się komuś choćby o kilka centymetrów. Ale nie potrafię. Zbyt wiele razy zbierałam już serce z podłogi.
tumblr_llvxynXHbW1qj436no1_400.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz